Faq

Najczęściej zadawane pytania

  • Czym jest communiti.pl ?
    Communiti to elektroniczna platforma do kontaktu z zarządcą nieruchomości. Dzięki Communiti można w łatwy i szybki sposób załatwić wszystkie sprawy związane z mieszkaniem i wspólnotą.
  • Co mogę załatwić ze swoim Zarządcą nieruchomości przy pomocy communiti.pl ?
    Communiti pozwala sprawdzić m.in.:
    • stan rozliczeń we wspólnocie mieszkaniowej, historię dokonanych wpłat, stan zużycia mediów
    • głosowanie nad uchwałami wspólnoty oraz sprawdzenie statusu głosowanych uchwał,
    • sprawdzić status zgłoszonych spraw i usterek,
    • monitorować istotne sprawy i wydarzenia związane ze wspólnotą i sąsiedztwem.
  • Zgubiłem list powitalny - co robić ?
    Prosimy o kontakt z dedykowanym dla Państwa zarządcą nieruchomości, który zadba o dostarczenie nowego loginu i hasła do Communiti.
  • Zapomniałem loginu i/lub hasła do communiti.pl ?
    Na stronie communiti.pl loginem, którego należy użyć do zalogowania się, jest adres email podany w trakcie zakładania konta. Aby odzyskać utracone hasło do portalu communiti.pl proszę kliknąć w link "NIE PAMIĘTASZ HASŁA", umieszczony na stronie głównej communiti.pl.
  • Jak mogę skontaktować się z zespołem communiti.pl ?
    Można to zrobić na 2 sposoby:
  • Czy przez communiti.pl mogę skontaktować się z zarządcą mojej nieruchomości ?
    Tak, Communiti to przede wszystkim narzędzie pozwalające na kontakt z Państwa Zarządcą nieruchomości. W tym celu należy się zarejestrować postępując zgodnie z instrukcjami na www.communiti.pl.
  • Czy przez communiti.pl mogę zgłosić awarię w mojej nieruchomości ?
    Tak, Community służy również do zgłoszenia wszelkich problemów związanych z Państwa nieruchomością. Wszystkie zgłoszenia wykonane poprzez Communiti trafią bezpośrednio do Państwa zarządcy nieruchomości.