
Faq
Najczęściej zadawane pytania
-
Czym jest communiti.pl ?Communiti to elektroniczna platforma do kontaktu z zarządcą nieruchomości. Dzięki Communiti można w łatwy i szybki sposób załatwić wszystkie sprawy związane z mieszkaniem i wspólnotą.
-
Co mogę załatwić ze swoim Zarządcą nieruchomości przy pomocy communiti.pl ?Communiti pozwala sprawdzić m.in.:
- stan rozliczeń we wspólnocie mieszkaniowej, historię dokonanych wpłat, stan zużycia mediów
- głosowanie nad uchwałami wspólnoty oraz sprawdzenie statusu głosowanych uchwał,
- sprawdzić status zgłoszonych spraw i usterek,
- monitorować istotne sprawy i wydarzenia związane ze wspólnotą i sąsiedztwem.
-
Zgubiłem list powitalny - co robić ?Prosimy o kontakt z dedykowanym dla Państwa zarządcą nieruchomości, który zadba o dostarczenie nowego loginu i hasła do Communiti.
-
Zapomniałem loginu i/lub hasła do communiti.pl ?Na stronie communiti.pl loginem, którego należy użyć do zalogowania się, jest adres email podany w trakcie zakładania konta. Aby odzyskać utracone hasło do portalu communiti.pl proszę kliknąć w link "NIE PAMIĘTASZ HASŁA", umieszczony na stronie głównej communiti.pl.
-
Jak mogę skontaktować się z zespołem communiti.pl ?Można to zrobić na 2 sposoby:
- przez www.communiti.pl/kontakt
- telefonicznie: +48 22 318 72 97
-
Czy przez communiti.pl mogę skontaktować się z zarządcą mojej nieruchomości ?Tak, Communiti to przede wszystkim narzędzie pozwalające na kontakt z Państwa Zarządcą nieruchomości. W tym celu należy się zarejestrować postępując zgodnie z instrukcjami na www.communiti.pl.
-
Czy przez communiti.pl mogę zgłosić awarię w mojej nieruchomości ?Tak, Community służy również do zgłoszenia wszelkich problemów związanych z Państwa nieruchomością. Wszystkie zgłoszenia wykonane poprzez Communiti trafią bezpośrednio do Państwa zarządcy nieruchomości.